Leuke reis - Reisverslag uit Saint-Tropez, Frankrijk van Rob&Marja - WaarBenJij.nu Leuke reis - Reisverslag uit Saint-Tropez, Frankrijk van Rob&Marja - WaarBenJij.nu

Leuke reis

Blijf op de hoogte en volg Rob&Marja

20 Maart 2016 | Frankrijk, Saint-Tropez

Vanuit Luxemburg via Nancy naar Orange. Drie nachten in omgeving Aix-en-Provence gestaan. Mooie stad. Twee dagen in Cavalaire sur Mer. Nu 4 dagen Saint-Tropez. Lekker weer, veel gefietst. Staan aan strand.

• 20 Maart 2016 - 16:43

Bertine:

Dat zijn nog eens goede berichten! Heerlijk. Geniet maar lekker en veelplezier!

• 20 Maart 2016 - 16:46

Wim Van Veen:

Zie er weer goed uit. Het zal overal nogniet druk zijn.
    Ga er lekker van genieten.
    De weg langst de kust is geweldig mooi. Goede herinneringen aan.
    Goede reis en de groeten van ons?

• 21 Maart 2016 - 09:14

Joke:

Goedemorgen lieve2, dat is heerlijk wakker worden, mooi land, zon en aan het strand. Weet er alles van! Het is vandaag voor mij een echte opruim- en bijkom dag. Morgen maar weer eens aan het 'echte' werk denken. Veel plezier en bon voyage.